Tre personer sigtet efter slagsmål

Politiet rykkede torsdag klokken 17.46 ud til Fruegade i Rødby efter en anmeldelse om uro på stedet.

Ifølge politiet var tre personer kommet i klammeri med hinanden, hvilket udviklede sig til skubberi og slag.

Patruljen fik hurtigt ro på stedet, og alle tre involverede blev sigtet for overtrædelse af ordensbekendtgørelsen.

Der er tale om en 36-årig kvinde, en 49-årig mand og en 30-årig mand, som alle er fra lokalområdet.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.