Politiet rykkede torsdag klokken 17.46 ud til Fruegade i Rødby efter en anmeldelse om uro på stedet.
Ifølge politiet var tre personer kommet i klammeri med hinanden, hvilket udviklede sig til skubberi og slag.
Patruljen fik hurtigt ro på stedet, og alle tre involverede blev sigtet for overtrædelse af ordensbekendtgørelsen.
Der er tale om en 36-årig kvinde, en 49-årig mand og en 30-årig mand, som alle er fra lokalområdet.




