En 20-årig mand fra Storkøbenhavn er blevet varetægtsfængslet frem til 9. juni efter en sag om vold og trusler i Lundby.
Manden blev søndag fremstillet i grundlovsforhør, efter at han blev anholdt lørdag klokken 16.51 i samarbejde med Københavns Vestegns Politi.
Anholdelsen skete på baggrund af en anmeldelse om, at en 21-årig kvinde var blevet overfaldet på en adresse i Lundby. Ifølge politiet blev kvinden sparket og revet i håret, og senere også truet.




