20-årig varetægtsfængslet efter vold mod kvinde

En 20-årig mand fra Storkøbenhavn er blevet varetægtsfængslet frem til 9. juni efter en sag om vold og trusler i Lundby.

Manden blev søndag fremstillet i grundlovsforhør, efter at han blev anholdt lørdag klokken 16.51 i samarbejde med Københavns Vestegns Politi.

Anholdelsen skete på baggrund af en anmeldelse om, at en 21-årig kvinde var blevet overfaldet på en adresse i Lundby. Ifølge politiet blev kvinden sparket og revet i håret, og senere også truet.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.