En heldig spiller vandt lørdag aften 14 millioner skattefrie kroner i Lotto.
Spilleren, der bor i Køge Kommune, havde købt sin vinderkupon med de syv rigtige tal via mobilen.
Men spilleren i Køge er ikke den eneste, der var heldig. To andre spillere har hver vundet én million kroner i Millionærchancen. Den er fra Aalborg, mens den anden er fra Næstved.




