Lotto-spiller i Køge vinder 14 millioner kroner

En heldig spiller vandt lørdag aften 14 millioner skattefrie kroner i Lotto.

Spilleren, der bor i Køge Kommune, havde købt sin vinderkupon med de syv rigtige tal via mobilen.

Men spilleren i Køge er ikke den eneste, der var heldig. To andre spillere har hver vundet én million kroner i Millionærchancen. Den er fra Aalborg, mens den anden er fra Næstved.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.