Lægger blomster ved Ruslands ambassade

Lørdag var mange mennesker mødt frem foran den russiske ambassade på Østerbro i København.

En stor del af de fremmødte lagde blomster foran ambassaden til minde om den russiske systemkritiker Aleksej Navalnyj, der fredag døde i fangenskab.

Udover blomster blev der også lagt billeder og plakater med mindeord og slagord som “Rusland vil blive fri”.

Både danskere og russere var tilstede vil ambassaden.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.