Fredag klokken 14.00 standsede færdselspolitiet en personbil på Motelvej i Karlslunde, Solrød. Bag rattet sad en 65-årig mand fra Sydsjælland, som havde fået inddraget sit kørekort tilbage i 2011.
Det var 12. gang, at manden blev taget for at køre uden kørekort. Da det samtidig var tredje gang inden for tre år, valgte politiet at beslaglægge bilen i henhold til gældende regler. Den 65-årige mand protesterede ikke mod beslaglæggelsen.




