Fuld mand dirigerede trafikken

Slagelse: Politiet blev mandag aften ved 18-tiden gjort opmærksom på en beruset mand, som forsøgte at regulere trafikken på Kalundborgvej i Slagelse.

En politipatrulje blev sendt til stedet, men den berusede ‘trafikdirigent’ var forsvundet fra stedet.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.