Dæk sprang på Køge Bugt Motorvejen – flere biler ramt ved uheld

Et færdselsuheld onsdag morgen på Køge Bugt Motorvejen ved Solrød førte til skader på flere køretøjer, efter et dæk sprang på en personbil.

Uheldet skete klokken 07.32, da en 61-årig mand fra Møn kørte mod syd på motorvejen. Ifølge politiet sprang et af bilens dæk, hvilket fik bilen til at svinge kraftigt mod højre og ramme bagenden af en kassevogn.

Kassevognen snurrede flere gange rundt og endte i autoværnet.

I kassevognen var der paller, og splinter herfra blev kastet over autoværnet og ramte to biler i det modgående spor.

Der skete ifølge politiet ingen alvorlig personskade ved uheldet.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.