Brand i biler

Klokken 06.37 nytårsmorgen kørte Hovedstadens Beredskab til bilbrand på Islevdalvej i Rødovre.

Ved brandvæsnets ankomst var der ild i to biler, som stod tæt på en bygning.

Brandfolkene fik hurtigt sluket ilden.

Et vindue til et værksted var blevet sprængt på grund af varmen fra branden. Brandfolkene udluftede derfor bygningen for røg, inden de vendte tilbage til brandstationen.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.