Bil i brand ved Holbæk

Holbæk: Vidner så to personer løbe fra stedet, da en bil sent lørdag aften stod i flammer på en p-plads.Det skriver Holbaekonline.dk

Bilen – en ældre Opel Vecta – holdt på en P-plads på Skovvejen mellem Regstrup og Mørkøv.

Politi og brandvæsen blev kaldt ud til stedet, hvor brandfolkene fik slukket ilden. De kunne dog ikke redde bilen, der udbrændte totalt.

Kilde: Holbaekonline.dk

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.