Søndag kl. 17.38 blev en 33-årig mand fra Solrød Strand standset af politiet, da han kørte bil på Solrød Strandvej – på trods af, at han har fået frakendt førerretten frem til 2028.
Den bil, manden kørte i, var desuden registreret med restance, og politiet inddrog derfor nummerpladerne på stedet. Bilens ejer vil blive sigtet for at have overladt bilen til en person uden gyldig førerret.




