En 64-årig kvinde anmeldte tirsdag formiddag et tyveri fra sit lagerrum i Melby.
Anmeldelsen kom til politiet klokken 11.17. Ifølge kvinden var gerningspersonen kommet ind i lagerrummet gennem døren og havde formentlig benyttet en nøgle fra en nøgleboks ved indgangen til lageret.
Der var ingen synlige brudmærker på hverken dør eller dørkarm. Kvinden oplyste desuden, at der havde været færden i hele lagerrummet, hvor flere flyttekasser enten var blevet tømt eller stjålet.
Den 64-årige ville efterfølgende fremsende en liste over de stjålne effekter, når hun havde fået det fulde overblik.




