To kvinder i håndgemæng efter trafikuheld

Et trafikuheld på Kærupvej i Ringsted udviklede sig torsdag til et slagsmål mellem to kvinder.

Politiet blev klokken 12.19 sendt til stedet efter anmeldelser om, at to kvinder var kommet op at slås. Da patruljen ankom, havde flere tilstedeværende allerede fået kvinderne skilt ad.

Ifølge politiet havde de to kvinder forinden kørt i hver sin bil. Da den forankørende bil bremsede op, blev den påkørt bagfra af den anden bil.

Efter sammenstødet opstod der en diskussion om ansvaret for uheldet. Under skænderiet skulle den ene kvinde have skubbet den anden, som efterfølgende gav et slag tilbage.

Politiet har afhørt de tilstedeværende vidner og skal nu vurdere, om der skal rejses sigtelser mod en eller flere af de involverede parter.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.