Politiet sigtede tirsdag aften to bilister for hastighedsovertrædelser på Nordhøj i Køge.
Klokken 20.36 blev en 36-årig mand fra Holbæk målt til at køre 78 km/t på en strækning, hvor den tilladte hastighed er 50 km/t. Politiet nedlægger påstand om frakendelse af hans kørekort.
Kort efter, klokken 20.47, blev en 60-årig mand fra Ringsted målt til at køre 76 km/t i en lastbil på samme strækning. Også i denne sag nedlægger politiet påstand om frakendelse af kørekortet.




