To bilister sigtet for hastighedsovertrædelser i Køge

Politiet sigtede tirsdag aften to bilister for hastighedsovertrædelser på Nordhøj i Køge.

Klokken 20.36 blev en 36-årig mand fra Holbæk målt til at køre 78 km/t på en strækning, hvor den tilladte hastighed er 50 km/t. Politiet nedlægger påstand om frakendelse af hans kørekort.

Kort efter, klokken 20.47, blev en 60-årig mand fra Ringsted målt til at køre 76 km/t i en lastbil på samme strækning. Også i denne sag nedlægger politiet påstand om frakendelse af kørekortet.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.