Strømafbrydelse på Sejerø

Natten til lørdag er strømmen gået på Sejerø.

Midt- og Vestsjællands Politi oplyser, at det ikke kan forventes at mobiltelefoner virker over hele øen og Vestsjællands Brandvæsen har derfor oprettet formidlingspunkt ved brugsen, hvor borgere ved brug for hjælp kan henvende sig.

Hjemmeplejen er ligeledes underrettet og foretager ekstra tilsyn hos borgere og plejehjem.

Cerius er på vej med færge til øen for reparation.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.