Der er stadig ikke nogen udmelding om, at en ny regering er faldet på plads.
Søndag har der igen været hektisk aktiviteter på og omkring Marienborg, hvor Socialdemokratiets formand, Mette Frederiksen, har taget imod forhandlerne fra Moderaterne, Socialistisk Folkeparti, Det Radikale Venstre, Enhedslisten og Alternativet.
Selvom der altså endnu ikke er kommet noget konkret frem, så giver parterne udtryk for at det går fremad.
Danmark har været uden regering siden valget den 24. marts.
:NB:




