Spritbilist fik inddraget sit pas

Hillerød: Søndag aften blev en litatuisk statsborger anholdt og sigtet for spirituskørsel.

Manden blev standset på Søndre Jernbanevej i Hillerød. En alkometertest viste 2.0 promille – en hel del højere end tilladt, så han blev derfor anholdt og fik udtaget en blodprøve, som blev indbragt til hasteundersøgelse på Retsmedicinsk Institut.

Litaueren fik inddraget sit pas, mens sagen behandles af politiet.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.