Lavede bål under bro

Politiet kørte torsdag eftermiddag ud til en bro ved Jespervej/Skansevej i hillerød, hvor fire unge havde tændt et bål med meterhøje flammer under broen.

Der var tale om to drenge og to piger, alle 14 år gamle.

Bålet blev slukket og politiet kontaktede de unges forældre, som kom og hentede dem.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.