Kvinde sigtet for spirituskørsel med børn i bilen

Politiet standsede torsdag klokken 10.42 en personbil på Frederiksborgvej i Roskilde, hvor føreren viste sig at være påvirket af alkohol.

En alkometertest viste ifølge politiet, at den kvindelige bilist havde en promille over det tilladte.

Hun blev derfor sigtet for spirituskørsel og taget med til udtagning af en blodprøve.

Da kvinden samtidig havde sine to mindreårige sønner med i bilen, har politiet også udarbejdet en bekymringsrapport til de sociale myndigheder.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.