To ansatte i et supermarked i Rådhusstræde i Køge blev søndag eftermiddag udsat for vold, da en 52-årig mand kastede indholdet af en flaske klorin mod dem.
Ifølge politiet opholdt de to ansatte på 17 og 22 år sig ved kassen, da manden tilsyneladende uden grund kastede klorin mod dem. Den ene blev ramt i ansigtet og øjnene.
Politiet oplyser, at manden efterfølgende jagtede de to ansatte rundt i butikken, indtil en tredje medarbejder fik ham overmandet og lagt ned.
Som følge af episoden måtte supermarkedet holde lukket resten af dagen.
Den 52-årige mand fra lokalområdet er sigtet for vold og kan desuden se frem til et erstatningskrav fra butikken for tabt omsætning, oplyser politiet.




