En hvid Suzuki Swift blev tirsdag kort før klokken 12 udsat for indbrud i Frederikssund.
Ifølge politiet var bagdøren på passagersiden blevet brudt op med tydelige mærker efter et koben. Et koben blev efterfølgende fundet ved siden af bilen.
Fra bagagerummet blev der stjålet en Phoenix-forstærker.
Ejeren havde endnu ikke fuldt overblik over, om der var stjålet flere genstande, da hun ønskede at bevare eventuelle spor i bilen til politiets undersøgelse.
Politiet oplyser, at der ikke var videoovervågning på stedet.




