Havde machete med til 9. klasse-fest

Nordsjællands Politi har anholdt en 16-årig dreng efter en episode med en machete ved en afgangsfest fredaga for 9.-klasser i Ølstykke Bypark.

Ud på eftermiddagen opstod der uenighed mellem flere personer blandt de 50-60 unge, som var samlet til festen.

Ifølge politiet trak en dreng en machete frem og truede andre med den. En 16-årig dreng blev ramt på hånden og fik et overfladisk snitsår. En voksen person på stedet fik efterfølgende frataget macheten fra drengen, men pådrog sig også et snitsår i forbindelse med episoden.

Politiet afhørte flere vidner på stedet og beslaglagde macheten for at sikre spor.

Mandag blev en 16-årig dreng anholdt og sigtet for kvalificeret vold samt ulovlig besiddelse af våben.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.