Nordsjællands Politi modtog mandag ved 8.30-tiden en anmeldelse om fundet af en granat i en privat bolig i Ramløse.
Granaten blev fundet, da anmelderen var i gang med at rydde op i sin afdøde fars værksted.
Politiet sendte et billede af granaten til Forsvarets ammunitionsrydningstjeneste, EOD, som efterfølgende ønskede selv at afhente genstanden.




