Dronning Margrethe udskrevet fra Rigshospitalet

H.M. Dronning Margrethe er blevet udskrevet fra Rigshospitalet og er på vej hjem til Fredensborg Slot.

Det oplyser Kongehuset i en pressemeddelelse.

Ifølge meddelelsen har Dronning Margrethe det godt, men hun skal fortsat tage den med ro, ligesom ved udskrivelsen fra hospitalet den 19. maj.

Kongehuset oplyser desuden, at Dronning Margrethes deltagelse i planlagte officielle tilstedeværelser vil blive vurderet løbende.

For nuværende er der dog ingen ændringer i de allerede annoncerede officielle arrangementer.

:NB:

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.