Bus trillede ud på togskinner

Togtrafikken ved Frederiksværk Station blev tirsdag morgen omkring klokken 04.20 indstillet, da en bus var trillet ud på togskinnerne.

Bussens bremser havde af uvisse årsager sluppet taget og bussen var herefter trillet ud på skinnerne, oplyser Nordsjællands Politi.

Ingen personer kom til skade og bussen blev efter godt 20 minutter kørt væk fra skinnerne.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.