Brød ind i grillbar: Fanget i nat – dømt i formiddags

En 29-årig mand blev natten til fredag taget på fersk gerning under et indbrud i en grillbar i Frederikssund.

Indbruddet blev opdaget klokken 01.44 af en 15-årig pige, som så manden bryde et vindue op og straks kontaktede politiet. Mens hun ventede på patruljen, fortsatte hun med at holde øje med hans færden.

Ifølge politiet gik alarmen på stedet i gang, men manden fortsatte ind gennem vinduet og lukkede det efter sig.

Da patruljen ankom, befandt den mistænkte sig stadig i grillbaren, hvor han var i gang med at gennemrode lokalerne. Politiet oplyser, at manden var både beruset og påvirket af narkotika.

Han blev anholdt på stedet og sigtet for indbrud.

Fredag formiddag blev den 29-årige fremstillet i Retten i Helsingør, hvor han modtog en straksdom på 20 dages ubetinget fængsel for forsøg på indbrudstyveri.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.