Mandag morgen kl. 08.48 rykkede brandvæsen og politi ud til melding om brand i et rækkehus på Peblingevej i Roskilde.
Beboeren blev hjulpet ud af boligen af hjemmeplejen og blev efterfølgende kørt til sygehuset til kontrol for røgforgiftning.
Branden blev slukket, og undersøgelser viste, at den var opstået på et komfur ved en tændt kogeplade.




