Bilist kørte ind i lysmast og træ ved Roskilde

Tidligt tirsdag morgen kl. 03.36 mistede en 26-årig mand fra Roskilde herredømmet over sin bil på Baunehøjvej i Roskilde.

Ifølge politiet skete uheldet formentlig, da føreren bøjede sig ned for at samle en cigaret op, som var faldet på gulvet i bilen.

Bilen påkørte først en lysmast og derefter et træ, inden den standsede i et mindre skovområde.

Den 26-årige slap uskadt fra uheldet, og politiet registrerede hændelsen som et solouheld.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.