Tidligt tirsdag morgen kl. 03.36 mistede en 26-årig mand fra Roskilde herredømmet over sin bil på Baunehøjvej i Roskilde.
Ifølge politiet skete uheldet formentlig, da føreren bøjede sig ned for at samle en cigaret op, som var faldet på gulvet i bilen.
Bilen påkørte først en lysmast og derefter et træ, inden den standsede i et mindre skovområde.
Den 26-årige slap uskadt fra uheldet, og politiet registrerede hændelsen som et solouheld.




