Biler fik stjålet dyrt inventar

Natten mellem tirsdag og onsdag blev mindst fem biler i Greve opbrudt eller forsøgt opbrudt. Sagerne blev anmeldt til politiet onsdag morgen.

Fra flere af bilerne blev der stjålet dyrt inventar, herunder touchpad, skærme, ventilationer, midterkonsol, multimediaskærm, navigation og radio. Fra en af bilerne blev der desuden stjålet en computer.

Bilerne holdt parkeret på Platanhusene, Søhøj, Blokhusvej og Højvangen i Karlslunde. En bil, som holdt på Hinbjerg i Karlslunde, blev kun forsøgt opbrudt. Her blev der konstateret slagmærker på ruderne.

Politiet hører gerne fra vidner, der har set noget mistænkeligt i området omkring indbruddene tirsdag nat. Oplysninger kan gives på telefon 114.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.