Bil beslaglagt efter spirituskørsel på motorvej

Politiet beslaglagde onsdag aften en bil efter en anmeldelse om usikker kørsel på Sydmotorvejen i sydgående retning.

En trafikant kontaktede politiet efter at have kørt bag en bil, som slingrede på vejen.

Politiet fik efterfølgende kontakt med bilisten ved Trafikcenter Rønnede. Føreren, en 47-årig mand fra Kastrup, virkede påvirket af alkohol, og en alkometertest viste en promille et stykke over to.

Dermed var der ifølge politiet tale om vanvidskørsel.

Den 47-årige blev anholdt klokken 19.12 og sigtet for spirituskørsel. Bilen blev beslaglagt på stedet.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.