Bil beslaglagt efter narkokørsel

En 24-årig kvinde fra Nakskov fik fredag beslaglagt sin bil efter at være blevet standset af politiet på Fabriksvej ved Holeby klokken 18.10.

En narkometertest viste tegn på påvirkning af både THC og amfetamin. Kvinden blev derfor anholdt og sigtet for kørsel i påvirket tilstand. Hun havde desuden ikke kørekort og blev sigtet for kørsel uden førerret.

Da det var tredje gang, hun blev sigtet for at køre uden kørekort, blev bilen beslaglagt på stedet.

Ved en visitation blev der fundet 2,7 gram hash og 0,4 gram amfetamin, hvilket medførte en yderligere sigtelse for overtrædelse af lov om euforiserende stoffer.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.