Fredag eftermiddag rykkede politi og brandvæsen ud til en brand ved en ejendom i Dianalund.
Ved ankomsten havde brandvæsenet fået slukket ilden, som var opstået i en gammel træterrasse.
En 81-årig mand blev efterfølgende sigtet for overtrædelse af affaldsbekendtgørelsen. Han forklarede, at han selv havde sat ild til terrassen med brændbar væske, da han vurderede, at det var nemmere end at brække den op og køre den på genbrugspladsen.




