63-årig kørte ind i borde, bænk og låge

En 63-årig mand i en blå Audi A3 kørte søndag kort efter klokken 16 slingrende gennem Espergærde og påkørte både borde, en bænk og en låge.

Efter påkørslerne satte bilen sig fast.

Politiet foretog en udåndingsprøve, som viste en promille over den tilladte grænse.

Manden blev efterfølgende kørt til Station Nord, hvor der blev taget en blodprøve.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.