61-årig varetægtsfængslet for brandstiftelse og butikstyveri

En 61-årig mand blev onsdag fremstillet i grundlovsforhør i retten i Nykøbing Falster, hvor han er sigtet for brandstiftelse og butikstyveri.

Manden blev anholdt tirsdag i Nørre Alslev efter to butikstyverier. En medarbejder i en forretning fulgte efter en mand, som havde stjålet en blomst, og politiet traf efterfølgende den 61-årige ved en genbrugsforretning, hvor der også var stjålet forskellige varer.

Den 61-årige var desuden mistænkt for brandstiftelse i Nørre Alslev, hvor der var sat ild til en ejendom den 15. marts og igen den 31. marts. Under afhøring på politistationen i Nykøbing F. blev han sigtet for brandstiftelse.

Efter grundlovsforhøret blev den 61-årige varetægtsfængslet frem til den 5. maj.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.