56-årig sigtet for narkokørsel i Køge

En 56-årig mand blev mandag kort før klokken 13 standset på Københavnsvej i Køge og sigtet for kørsel i frakendelsestiden.

Ifølge politiet var manden påvirket af euforiserende stoffer og blev derfor også sigtet for narkokørsel.

Der blev udtaget en blodprøve som led i sagen. Den 56-årige kan vente at høre nærmere om sagen mod ham, når resultatet af blodprøven foreligger.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.