En 56-årig mand blev mandag kort før klokken 13 standset på Københavnsvej i Køge og sigtet for kørsel i frakendelsestiden.
Ifølge politiet var manden påvirket af euforiserende stoffer og blev derfor også sigtet for narkokørsel.
Der blev udtaget en blodprøve som led i sagen. Den 56-årige kan vente at høre nærmere om sagen mod ham, når resultatet af blodprøven foreligger.




