44-årig mand idømt fængsel og udvist af Danmark

En 44-årig polsk mand blev søndag idømt fire måneders ubetinget fængsel og udvist af Danmark med et indrejseforbud i seks år.

Manden blev anholdt lørdag aften af politiets udlændingekontrolafdeling, da han ankom til Rødbyhavn med en fjernbus.

Ved indrejsekontrollen konstaterede politiet, at den 44-årige havde forbud mod at rejse ind i Danmark, og han blev derfor sigtet for overtrædelse af udlændingeloven.

Søndag blev han fremstillet i grundlovsforhør, hvor han blev dømt til fængsel og udvisning.

Ifølge politiet er den 44-årige fortsat fængslet, indtil afsoningen kan begynde.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.