32-årig sigtet for butikstyveri

En 32-årig polsk mand blev mandag aften anholdt og sigtet for butikstyveri efter en hændelse i en forretning på Trafikcenter Allé i Slagelse.

Politiet blev tilkaldt, fordi en stærkt beruset mand havde forsøgt at stjæle varer fra butikken. Da betjentene fik kontakt med manden, var han så påvirket, at han ikke kunne oplyse sin identitet. Ved en visitation fandt politiet dog legitimation, som viste, at der var tale om en 32-årig polsk mand.

Manden blev anholdt klokken 19.03 og sigtet for at have stjålet tre øl og en pakke Jägermeister-shots. Han blev efterfølgende kørt til politistationen i Næstved, hvor han fik mulighed for at sove rusen ud.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.