23-årig fik beslaglagt bil efter hasarderet kørsel

En 23-årig mand blev søndag aften anholdt i Hornbæk efter hasarderet kørsel ved Øresundsvej.

Ifølge Nordsjællands Politi kørte manden så farligt, at flere fodgængere måtte springe til side for ikke at blive ramt. Politiet modtog anmeldelsen klokken 22.15.

Flere vidner på stedet udpegede den 23-årige som føreren af bilen, hvorefter han blev anholdt og sigtet for at have forvoldt fare for andres liv eller førlighed.

Ved et opslag i politiets systemer viste det sig desuden, at manden var frakendt kørekortet. Han blev derfor også sigtet for kørsel i frakendelsestiden.

Politiet beslaglagde bilen på stedet med henblik på konfiskation.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.